Politica de confidentialitate

Toate datele furnizate de Dumneavoastra ( date de contact, adrese, comenzi ) beneficiaza de totala noastra confidentialitate.
Ele sunt utilizate exclusiv de societatea noastra pentru emiterea documentelor ce insotesc produsele si pentru mentinerea legaturii cu Dvs. in vederea desfasurarii in bune conditii a colaborarii.

Transport si livrare

Livrarea
• Livrarile in Bucuresti si in zona limitrofa ( Ilfov ) se realizeaza in sistem propriu si prin curier rapid
• Livrarile care se afla inafara zonei limitrofe a Bucurestiului ( Ilfov ) se realizeaza prin curier rapid

Termenul de livrare
• Livrarea produselor se realizeaza in conditii normale la cateva ore pana la 72 de ore de la confirmarea comenzii pentru platile cash si 24-72 de ore de la confirmarea platii in banca vanzatorului. 
• In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari Brazi.com.ro , va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

Costurile de livrare a produselor sunt in functie de valoarea comenzii, de produs si de adresa de livrare astfel :
• Brazii se distribuie gratuit in toate locatiile Fan Curier.
• La comenzile de peste 200 lei nu se percep costuri de transport.
• La comenzile mai mici de 200 lei, in toate locatiile Fan Curier, se percepe taxa de livrare de 20 lei.
• La comenzile mai mici 200 lei, in afara locatiilor Fan Curier, se percepe taxa de transport in valoare de 45 lei.
• Taxele de ramburs sunt suportate de catre vanzator

Returnare sau inlocuire

Avand in vedere caracterul sezonier al produselor si perisabilitatea, orice produs cumparat de pe site-ul Brazi.com.ro, poate fi returnat in termen de 24 de ore de la data primirii.


Produsele achizitionate la distanta:
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. PRATO IMPEX S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.


Returnarea produselor cu defecte
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe site-ul www.brazi.com.ro, departamentul reclamatii sau prezentarea la sediul PRATO IMPEX cu produsul respectiv in termen de 24 de ore de la primirea produsului.
Criteriul „ vicii de fabricatie ” nu se aplica produselor naturale ( brazi naturali cu sau fara radacina, plante, etc).


Alte mentiuni legate de returnarea produselor
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor modificate.
Consumabilele precum si toate produsele ce sunt ambalate in recipiente sigilate nu pot fi returnate decat sigilate in ambalajul original, folia de protectie aferenta etc. In caz contrar, produsul nu va putea fi returnat.
Brazii artificiali se pot returna in termen de 24 de ore dar numai daca nu au fost desfacuti/ansamblati ( va rugam sa intelegeti faptul ca un brad artificial deja desfacut/ansamblat nu poate fi revandut).
Brazii naturali cu sau fara radacina se pot returna in termen de 24 de ore dar numai daca nu au fost desfacuti din ambalajul original. Mentionam ca reambalarea brazilor naturali ( ne referin la ambalajul din plasa sau folie) duce la deteriorarea produsului cu cel putin 15-20%.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Toate fotografiile de pe site-ul www.Brazi.com.ro au caracter informativ si nu pot fi invocate ca si motiv al returmarii, ele prezinta un produs tipic pentru gama respectiva. Doar eventualele diferente intre specificatiile tehnice de prezentare ale produselor si cele reale constituie un motiv de returnare. ( Ex. Doua produse de acelasi fel dar din loturi diferite pot fi ambalate diferit ).
Costul de transport rezultat in urma returnarii produselor va fi achitat de catre client.

 

Cum Comand?

Comanda
Puteti accesa categoria de interes din bara de meniu si alege categoria in care se incadreaza produsul pe care il cautati . Verificati informatia prezentata impreuna cu facilitatile/serviciile disponibile pentru produsul dorit, apoi accesati butonul 'comanda' pentru a merge mai departe.


Cosul de cumparaturi
In partea dreapta a paginii puteti revizui continutul cosului de cumparaturi. Puteti adauga si alte produse accesand butonul ""continua cumparaturile"", puteti creste sau descreste numarul produselor existente in cos sau puteti folosi butonul sterge pentru excluderea unui produs din cosul de cumparaturi.
Dupa ce a-ti terminat cumparaturile, faceti o ultima verificare a informatiilor din comanda apoi apasati butonul ""Finalizare comanda"" pentru finalizarea comenzii


Datele comenzii
Alegeti 'Persoana fizica' sau 'Persoana juridica' si apoi completati formularul. Puteti sa notati propriile observatii inainte de a lansa comanda, cititi ""Termenii si conditiile de utilizare"" inainte de a va da acordul.


Trimite comanda.
In scurt timp veti primi pe adresa de email un mesaj de confirmare a expedierii comenzii.


Disponibilitatea Produselor
Fiecare produs pe care il alegeti va ofera informatii legate de disponibilitate: in stoc, in 7 zile, in 14 zile, in 21zile, stoc 0, disponibil la comanda
Puteti cere detalii suplimentare despre disponibilitatea produselor accesand butonul ""Contact ""

Mod de plata , Preturi & Promotii

Plata
Puteti cumpara produse din magazinul nostru folosind urmatoarele instrumente de plata:
Numerar, la reprezentantul nostru/ curier sau la sediul nostru ( in cazul persoanelor juridice).
Puteti achita contravaloarea produselor si serviciilor comandate chiar la livrare, reprezentantului nostru/curier.
Puteti ridica personal produsele comandate si le achitati cu numerar la sediul nostru ( valabil doar pentru persoanele juridice).


Plata Ramburs
Puteti achita contravaloarea produselor si serviciilor comandate la livrare , reprezentantului societatii de curierat . Contravaloarea acestui serviciu este suportata de catre vanzator.


Ordin de plata
Plata prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa confirmarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.


Datele firmei:
SC PRATO IMPEX SRL
CUI: RO16237152
J40/4123/2004
Cont: RO27 RZBR 0000 0600 1564 7559, Raiffeisen Bank
Adresa: Calea Serban Voda, nr. 139, Sect.4, Bucuresti


Politica de Preturi si Promotii
Administratorul Brazi.com.ro , SC PRATO IMPEX SRL , i-si rezerva dreptul de a modifica preturile produselor si de a introduce sau scoate produse din promotie ori de cate ori situatia o impune. Aceste modificari sunt strans legate de modificarea pretului produsului la furnizor, a valorilor serviciilor conexe (Ex. Taxe de transport) sau a cerintelor pietii.
Comenzii se inregistreaza automat. Indiferent daca intre momentul comenzii si cel al receptiei bunurilor exista o diferenta de pret (in plus sau in minus) datorata unei modificari a preturilor/promotiilor, valoarea bunurilor este cea din momentul lansarii comenzii